.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرداران مازندران برای مدیریت شهری برنامه ارائه دهند/لزوم پرهیز از تفرقه در استان
استاندار مازندران گفت: شهرداران با ایده‌های خلاقانه و كارآمد در راستای توانمندسازی شهرداری‌ها برای ارائه خدمات شایسته‌تر اهتمام کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با اشاره به اینکه باید با اجرای طرح‌های خلاق با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، سازندگی و تمدن سازی در شهرها صورت گیرد، اظهار کرد: بافت‌های فرسوده از جمله ظرفیت‌هایی است که شهرداری‌ها می‌توانند در جهت احیای فضای شهری، پویایی فرهنگی، تقویت اشتغال و... با اجرای پروژه‌های موثر استفاده کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقا وضعیت شهرهای مازندران یادآور شد: با زیباسازی حرایم رودخانه‌ها، ظرفیت جنگل‌ها، سواحل و ... می‌توان شهرها به مقاصد و کانون حضور گردشگران تبدیل کرد.

استاندار مازندران بر تلاش برای جذب مالیات بر ارزش افزوده مجموعا تا 1000 میلیارد تومان برای شهرداری‌ها و ایجاد درآمدهای پایدار تاکید کرد و گفت: درآمد یاد شده باید صرف عمران شهری شود و شهرداری‌ها برای هزینه‌کرد آن باید برنامه داشته باشند.

این مسؤول با بیان اینکه شهرداران برای مدیریت شهری باید برنامه داشته باشند، افزود: شهرداران با ایده‌های خلاقانه و کارآمد در راستای توانمندسازی شهرداری‌ها برای ارائه خدمات شایسته‌تر اهتمام کنند.

اسلامی بر جلب و جذب سرمایه‌گذاران دارای اهلیت از سوی شهرداری‌ها تاکید کرد و ادامه داد: رونق دادن به ساخت و سازهای تمدن‌ساز شهری با جلب همه ظرفیت‌ها ممکن می‌شود.

وی به ارائه خدمات مطلوب شهری به‌ویژه دستیابی به شهری پاک برای زیست مردم اشاره کرد و افزود: طرح تفکیک زباله از مبدا به جد در دستور کار قرار گیرد و زباله تر در منزل تعیین تکلیف شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در اجرای پروژه‌های فاضلاب در استان عقب هستیم و لازم است پساب فاضلاب‌ها برای آبیاری فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد، تصریح کرد: سال 97 سال شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های فاضلاب شهری باشد.

این مسؤول بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و شهری در راستای خروج از آلایندگی تاکید کرد و یاد آور شد: اتصال ناوگان متروی تهران به مازندران، توسعه آزاد راهها، اتصال راه آهن برقی به ساحل و راه‌اندازی تراموای شهری در طرح یکپارچه مازندران به عنوان کلانشهر لحاظ شود.

اسلامی بر مردم‌داری و سلامت اداری در شهرداری‌ها و مجموعه ادارات تاکید کرد و افزود: ساختار کیفی نیروی انسانی ارتقا یابد و برون‌سپاری خدمات تقویت شود.

وی هماهنگی کامل شهرداری‌ها و شوراها و تعامل و همکاری قوی با دستگاه‌های اجرایی موثر در پیشبرد امور را بسیار مهم دانست و گفت: وحدت و یکپارچگی از نیازهای اصلی مازندران در مسیر توسعه است و باید از تفرقه و تشتت به شدت پرهیز کنیم.

در آغاز این جلسه شهرداران گزارشی از روند ساماندهی پسماند، اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء، خدمات نوروزی، طرح‌های سرمایه‌گذاری، زیباسازی فضای شهری، معابر و ورودی شهرها و توسعه فضای سبز ارائه کردند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.